AeroTech
Aerospace Technology
خانه
خدمات
درباره ما
درباره ما
این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی تکمیل یا حذف خواهد شد.
طبقه بندی موضوعی
wind tunnel
(۲)
films
(۱)
water hammer
(۱)
سیستم های هواپیما
(۴)
سیستم های ارتباطی
(۱)
ُسیستم ارتباط با ماهواره (ستکام)
(۱)
ترفندهای Catia
(۲)
سنسور و مهندسی هوافضا
(۲)
یادداشت
(۱)
کلام بزرگ ان
(۱)
تکنولوژی هوافضایی
(۷)
موتورهای توربینی
(۳)
پیکربندی های مدرن
(۲)
موتورهای سبک
(۲)
انرژی
(۱)
خلاصه آمار
کلمات کلیدی
علی فطین
ali fatin
آیروتک
AeroTech
ضربه قوچ
turboexpander
expansion turbine
شیر ژول تامسون
شیر فشار شکن
توربین انبساطی
بازده خطوط انتقال گاز
موتور پهپاد
موتور هواپیمای سبک
موتور هواپیمای دو نفره
موتور روتکس
شرکت روتکس
rotax 915
موتور پیستونی
عملکرد هواپیمای ملخی
توان هواپیمای ملخی
انتقال حرارت موتور
پره توربین
خنک کاری پره
بازده سیکل برایتون
موتور Ultrafan
تست موتور توربوفن
بوئینگ 747 با موتورهای اضافی
پیچ انتقال توان
پاور اسکرو
مکانیزم
بایگانی
بهمن ۱۳۹۴
(۱)
مرداد ۱۳۹۴
(۱)
خرداد ۱۳۹۴
(۷)
ارديبهشت ۱۳۹۴
(۹)
دی ۱۳۹۱
(۱)
آذر ۱۳۹۱
(۲)
آخرین مطلب
۹۴/۱۱/۲۰
توربین انبساطی
۹۴/۰۵/۰۲
سری جدید موتورهای پیستونی روتکس_Rotax 915 iS
۹۴/۰۳/۲۲
تاثیر ارتفاع بر عملکرد هواپیماهای پیستون ملخی
۹۴/۰۳/۲۰
P&W چگونه قصد کاهش مصرف سوخت شصت درصدی دارد؟
۹۴/۰۳/۱۹
جنرال الکتریک چگونه بازده سیکل عملکردی موتور خود را افزایش می دهد؟
۹۴/۰۳/۱۵
5 دانستنی جالب در مورد تست موتور توربینی
۹۴/۰۳/۱۵
آماده سازی تجهیزات تست گیربکس در موتورهای اولترافن
۹۴/۰۳/۰۳
بوئینگ 747 با 6 موتور
۹۴/۰۳/۰۳
مکانیزم عملکرد فلپ در هواپیما
۹۴/۰۲/۲۵
حضرت علی (ع) خطاب به چاهش
پیوندها
وبلاگ شخصی سید سعید میرقاسمی
سایت قدرتمند تبدیل واحد (ویژه مهندسین)
پایگاه اطلاع رسانی صنعت هواپیمایی کشوری
پورتال سازمان هواپیمایی کشوری
وبلاگ رسمی شرکت بیان